Maxvalor Support A HEIMDAL Agent konfigurációja A telepítés befejezése után a jobb felső sarokban található fogaskerék ikonról érheti el a Thor beállításait. 1. Az első lapon módosíthatja a Thor Foresight beállításait. · Kapcsolja a DarkLayer Guard... HEIMDAL™ Agent Technikai GYIK 2022. júl. 22.
Maxvalor Support “Monitor” és “Monitor and AutoUpdate” üzemmódok Monitor Ez azt jelenti, hogy a Thor csak ellenőrzi az alkalmazásait, de nem frissíti azokat automatikusan, csak jelzi, ha új verzió áll rendelkezésre. Hogyan fogja Thor jelezni, ha egy szoftver új ver... HEIMDAL™ Agent Technikai GYIK 2022. júl. 22.
Maxvalor Support A HEIMDAL Agent eltávolítása (Windows) Ebben a cikkben megtalálja a HEIMDAL Agent (Windows) eltávolításához szükséges lépéseket. A HEIMDAL Agent eltávolításának számos módja van. · A HEIMDAL Agent eltávolítása a Daashboard-ról ( Programs a... HEIMDAL™ Agent Technikai GYIK 2022. júl. 22.
Maxvalor Support A HEIMDAL Dashboard fiók aktiválása A HEIMDAL Dashboard fiók aktiválásához kattintson a hivatkozásra a kapott Fiókmegerősítő e-mailből. Adja meg az aktuális jelszót (az emailből) és az új jelszót. Lásd az alábbi jelszókövetelményeket: l... HEIMDAL™ Dashboard Technikai GYIK 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Milyen változásokat hajt végre az Agent telepítéskor? Az Agent telepítése után a helyi DNS 127.0.0.x -re változik és az Agent elmenti az előző DNS-kiszolgálót a “ registry” -be. Négy új Windows szolgáltatás aktiválódik: Heimdal Antivirus, Heimdal Client ... 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Milyen fájlokat vehetek fel a víruskereső kizárási listámba? Abban az esetben, ha azt gyanítja, hogy egy másik víruskereső megzavarja a Heimdal Security működését, hozzá kell adnia néhány kivételt a megfelelő működés biztosításához. Íme néhány példa a lehetsége... 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Heimdal Security WMI szolgáltatás hiba Ez a cikk ismerteti a szükséges lépéseket a probléma megoldásához, abban az esetben amikor a HEIMDAL Enterprise nem aktiválható. Fontos megjegyzés! A HEIMDAL Enterprise megfelelő futtatása és aktiválá... 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Heimdal Biztonsági aktiválási probléma Ebben a cikkben megtalálja a megoldást a legismertebb tényezőkre, amelyek hibához vezethetnek a Heimdal Security termékek aktiválásakor. A dátum és az idő hiányzó szinkronizálása. ( további inf ormá... 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Nem sikerült csatlakozni a HEIMDAL szolgáltatáshoz! Melyek azok a hibaelhárítási lépések, amelyeket kipróbálhatnak, amikor a Heimdal szolgáltatás elérhetetlen? Az első lépés a helyi szolgáltatások megnyitása: Kattintson a “ Start” gombra, majd a “ Sear... 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Érvénytelen kulcs / nem lehet aktiválni a licencet OTTHON/INGYENES felhasználóknak Megoldás: Ellenőrizze az internetkapcsolatát, és győződjön meg arról, hogy van hozzáférése internethez. A “ Date and Time” megnyitásához kattintson a “ Start” gombra, k... 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Rendszerkövetelmények és tűzfal-kivételek A HEIMDAL Security termékek megfelelő működésének érdekében, javasoljuk, hogy tekintse át az alábbi követelményeket, és ennek megfelelően konfigurálja környezetét. 1. Támogatott architektúrák és operá... 2022. júl. 22.
Maxvalor Support Milyen kivételek hozzáadása szükséges más víruskereső kizárási listájához? Ha azt gyanítja, hogy egy másik víruskereső zavarja a Heimdal Security funkcióit, néhány kivételt kell hozzáadnia ahhoz, hogy a Thor megfelelően működjön. Íme néhány példa a lehetséges interferenciákr... 2022. júl. 22.