Nem sikerült csatlakozni a HEIMDAL szolgáltatáshoz!

 

 

 

Melyek azok a hibaelhárítási lépések, amelyeket kipróbálhatnak, amikor a Heimdal szolgáltatás elérhetetlen? 

Az első lépés a helyi szolgáltatások megnyitása: 

  1. Kattintson a “Start” gombra, majd a “Search” mezőbe írja be a “services.msc” parancsot, majd nyomja meg az “ENTER” billentyűt! 

 

  1. Ahhoz, hogy ellenőrizze, a Thor-szolgáltatások aktívak-e és futnak, a “services.msc” programot használhatja. 

  2. Ha a Heimdal Client Host szolgáltatás nem fut, kattintson rá jobb gombbal, és válassza a "Start/Restart" lehetőséget!  

  3. Ha a szolgáltatás nem indul el, akkor erre nincs megfelelő engedélye, vagy más szolgáltatás gátolja. 

Ez a lépés haladóbb, és a Microsoft Management Console megnyitásával indul: 

  1. Kattintson a “Start” gombra, kattintson a “Search” mezőbe, írja be az “mmc.exe” parancsot, majd nyomja meg az “ENTER” billentyűt! 

  2. Az UAC ( User Account Control) felkéri, hogy engedélyezze az MMC számára, hogy módosítsa a számítógépet. Kattintson a “Yes” gombra az engedélyezéshez. 

  3. A Fájl menüben válassza a “Add/Remove Snap-in" (Beépülő modul hozzáadása/eltávolítása) lehetőséget, válassza a “Certificates” lehetőséget, majd kattintson az “Add” elemre, ezután a “Computer account” elemre, majd a “Next” gombra a “Local computer” jelölőnégyzet kiválasztása után, végül a “Finish” és az “OK” gombra.  

 

  1. Ellenőrizze a “Certificates” (Helyi számítógép/Local Computer) - “Personal and Certificates” (Helyi számítógép) - “Trusted PeopleCertificates” alatt, hogy a Thor-tanúsítvány ott található-e! 

Ha nem találja a Thor tanúsítványát ezeken a helyeken, akkor újra kell telepítenie a Thor-t a weboldalunk legújabb verziójával: Letöltés

 

Ezután állítsa be a megfelelő kivételeket a tűzfalon a Thor összes folyamatához és a helyi telepítési útvonalhoz! 

További kérdés esetén keressen minket a support@maxvalor.hu email címen!

Milyen fájlokat vehetek fel a víruskereső kizárási listámba?