Érvénytelen kulcs / nem lehet aktiválni a licencet

OTTHON/INGYENES felhasználóknak 

Megoldás: 

  • Ellenőrizze az internetkapcsolatát, és győződjön meg arról, hogy van hozzáférése internethez. 

  • A “Date and Time” megnyitásához kattintson a “Start” gombra, kattintson a “Control Panel” elemre, a “Clock, Language, and Region” elemre, majd a “Date and Time” elemre. 

 

 

  • Kattintson az “Internet Time” fülre, majd a “Change settings” gombra. 

  • Kattintson az “Update now” gombra 

 

 

Meg kell várni a megerősítő üzenetet, ami arról tájékoztat, hogy a frissítés sikeres volt.  Ha hibaüzenetet kap, kérjük, ismételje meg a folyamatot, amíg nem kap olyan üzenetet, amely arról tájékoztatja, hogy a frissítés sikeres volt. 

Megjegyzés! 

Győződjön meg róla, hogy a licencet nem használják a Thor aktiválására több eszközön, mint ahány előfizetés van! Ha több helyen aktiválta (új számítógép vagy merevlemez, a Windows újratelepítése), akkor kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] címen és frissítjük a licenckulcsot. 

Vállalati felhasználók számára 

Ezt a problémát 4 dolog okozhatja: 

  1. Time and Date
    Ez az állapot akkor fordulhat elő, ha az idő vagy a dátum nincs szinkronizálva a számítógép és a domain controller között, amelyre bejelentkezni próbál. Ellenőrizheti és szinkronizálhatja a számítógép idejét a DC idővel a következő paranccsal: net time / set / y vagy w32tm / resync 
    Ezt a parancsot a rendszergazdai jogosultságokkal rendelkező parancssor segítségével futtathatja. A Thor szoftver függ a Windows time service-től is. Nélküle a Thor nem tud kommunikálni a DC idővel, ezért nem fogja aktiválni a licenckulcsot.

  2. A tűzfala blokkolja a kapcsolatot a Thor Agent és szervereink között 
    Állítsa be a megfelelő kivételeket a tűzfalban az Agent összes folyamatához és a helyi telepítési útvonalhoz. 

  3. Windows Management Instrumentation (WMI) szolgáltatás 
    A Thor alkalmazás teljes mértékben függ a Windows Management Instrumentation (WMI) szolgáltatástól. A WMI észleli az összes aktív hálózati adaptert a megadott számítógépen, így hozzáadhatja a Localhost IP-címet, ezt követően a Thor elkezdi szűrni az internet forgalmát.

  4. .NET Framework
    A számítógépére (jelenleg) telepített .NET Framework verzió nem kompatibilis a Thor-ral. 

Megoldás 

A Thor-ral kompatibilis a .NET Framework 4.6.1 vagy annak újabb verziója (Letölthető innen). 

  • Vagy a .NET Framework könyvtárai megsérültek. 

Amikor megpróbálja aktiválni a Thor licencet, és egy .NET Framework hibát kap az Event Viewer-ben, akkor az API könyvtárak valószínűleg sérültek. Ki kell javítania őket a Thor megfelelő működéséhez.  Az Eseménynapló megnyitásához kövesse az alábbi lépéseket: 

  1. Kattintson a “Windows Start” gombra, majd írja be az “Event a Search programs and files” mezőbe. 

  2. “Event Viewer” lehetőséget. 

 

Keresse meg a “Windows Logs>Alkalmazás/Application” elemet, majd keresse meg a jobb oldali panelen a “Filter Current Log” > válassza a “Filter” fület > “Event level” > jelölje meg a “Critical, Warning and Error” szinteket, majd klikkeljen az OK gombra. 

Ellenőrizze az Applicationlogs-ban, hogy talál-e hibákat az Application Error vagy a .NET Runtime/.NET futási idővel kapcsolatban vagy ClientHost.exe nevű alkalmazást a naplókban.  

 

Ebben az esetben javítsa ki a .NET Framework telepítőjét ennek az eszköznek a használatával (Töltse le itt), vagy frissítse a legújabb .NET Framework-t, ami kompatibilis a Windows operációs rendszerével.

További kérdés esetén keressen minket a [email protected] email címen!

Nem sikerült csatlakozni a HEIMDAL szolgáltatáshoz!