E-mail Security ajánlott beállítások

Az Email Security motorjai a kiberbűnözők által használt legtolakodóbb módszereket szkennelik, amelyekkel rosszindulatú programokat és vírusokat juttatnak be a vállalati rendszerekbe. A kis erőforrásigényű, egyszerűen üzembe helyezhető és rendkívül gyorsan reagáló Email Security, mely anti-malware és spam szűrő, szervezetén belül tetszőleges számú végpontra méretezhető. 

Amikor Email Security és antispam szűrésről esik szó, a szervezetek IT környezetei eltérhetnek egymástól, ezért különböző igényekről és követelményekről kell beszélnünk. Ezen okból kifolyólag kiindulásként az alábbi kezdeti beállításokat javasoljuk, hogy az Email Security beállításait saját igényeihez igazíthassa. 

Jogi nyilatkozat: Az alábbi beállítások nem a legjobb beállítások, hanem azok, amelyeket a Heimdal javasol kiindulási pontként, hogy a terméket igényeinek megfelelően konfigurálhassa. 

Details about all the options discussed in the above view can be found here

A fentiekben tárgyalt összes opció részleteit itt találja. 

  

További Domain beállítások 

Resend Retention time - 90 Days. 

Put inbound delivery on pause - OFF. 

Recipient verification - ON. 

DMARC - ON. 

SPF - ON. 

Sender Rewriting Scheme (SRS) - OFF. 

Block emails without TLS - ON, with Action on Detection set on Quarantine. 

Add all Internal Domains to the Allowlist - Yes. 

Block outbound Danish CPR number if no TLS transmission - ON (only in the situation where you use Email Security outbound filtering and your company is Danish). 

Always block outbound Danish CPR number - OFF. 

Forced TLS - No. 

Force TLS transmission to any domain - OFF. 

DKIM Signing - Yes, only if you use Email Security outbound filtering. 

SEPO In - OFF. 

SEPO Out - OFF. 

Anti-Spam Settings 

Anti-Spam Settings - ON 

Confirmed Spam - Score Level set on 100 (can’t be changed) and the Action on Quarantine. 

High Possible Spam – Score Level set on -0.1 and the Action on Quarantine. 

Possible Spam - Score Level set on 4 and the Action on Quarantine. 

Suspected Spam – Score Level set on 3 and the Action on Quarantine. 

All Other Emails - Score Level set on 2 and the Action on Quarantine. 

Newsletter scanning - ON with Action on Detection set to Quarantine. 

Security Settings 

Email Security Anti-Malware - ON. 

Email Security Advanced Threat Protection - ON. 

Email Security Macro Analyzer - ON. 

Email Security PDF Analyzer - ON. 

Email Security SHA256 Analyzer - ON. 

Email Security Phishing Protection - ON. 

Force ATP scanning if released - ON. 

Action on Detection – 1) Malware - Quarantine 2) ATP - Quarantine. 

Blocklist, Allowlist & Greylist 

Blocklist - all entries can be set on Reject Action. 

Allowlist - all entries are recommended to have enabled the SPF/DMARC Scanning and Virus Scanning. 

Domain greylist threshold - ON, with the limit set on 1. 

Tag greylisted emails - ON. 

Attachment Settings 

Executables - ON. 

Dangerous Files - ON. 

Password Protected Files - ON. 

Multiple file extensions - ON. 

Action on Detection - Quarantine. 

Quarantine Settings 

General Quarantine Report Settings (Quarantine Retention 90 days) - Time Zone set on your timezone, with reports set to be sent Every hour. 

Admin Quarantine Report by Email - ON (only if the IT Administrator is the person designated to monitor and release quarantined emails). 

User Quarantine Report By Email - ON (if Admin Quarantine Report is turned OFF). 

Spam Limits - Include in Report values to be the same as the ones on Anti-Spam Settings. 

Include in Report: - ON on all categories. 

Preview: - ON on all categories. 

Release: - ON on all categories. 

Allow Sender: - ON on all categories. 

Limits 

Outbound limits - ON. 

Outbound minute rate - 200. 

Outbound daily rate - 10000. 


Remote Desktop esetek