Mi a teendő a VectorN észlelések magas kockázata esetén?

Ebben az esetben a következő lépéseket kell tennie:

1. Javasoljuk, hogy húzza ki a készüléket a hálózatból, abban az esetben is, ha a helyzet eszkalálódik.

2. Kérjük, végezzen mélyreható vizsgálatot a Heimdal™ Next-Gen Antivirus, Firewall & MDM víruskereső használatával!

3. A vizsgálat végrehajtása közben nyissa meg a probléma forrásaként megjelenő folyamatot, és próbálja meg megtalálni a problémát:

   - ha a megjelenített folyamat egy böngésző (70% + esetek), akkor a probléma forrásai lehetnek az extra eszköztár vagy más böngésző, modulok vagy harmadik féltől származó szoftverek, amelyeket egy másik alkalmazással telepített a háttérben;

   - ha vannak nem kívánt kiterjesztések és eszköztárak, kérjük, távolítsa el őket. Győződjön meg arról, hogy nincs telepítve ismeretlen / nem használt / nemkívánatos szoftver a Vezérlőpult -> Programok és szolgáltatások között.

Javasoljuk, hogy a lehető leghamarabb vizsgálja meg ezeket a végpontokat egy víruskeresővel. Ha nincs engedélyezve a Heimdal™ Next-Gen Antivirus & MDM, vegye fel a kapcsolatot a fiókkezelővel.

További segítségért, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: [email protected]

Hogyan lehet kijavítani a Microsoft-alkalmazások (Outlook, Teams és mások) csatlakozási problémáit okozó NCSI-t?