Hogyan engedélyezzem az e-mail értesítéseket?

HEIMDAL™ Agent

Válassza: 

Dashboard-> Accounts -> Edit account. 

Ez a lehetőség megtalálható a jelenlegi fiókodban, ha rendszergazda vagy viszonteladó vagy, de egy egyszerű ügyfél fiókban is elérhető. 

A fiókhoz hozzáadtak egy új lehetőséget, a figyelmeztetések (Alerts) fül alatt a jelentések oszlopban, csak azoknak a felhasználóknak, akik nem Super Adminok vagy viszonteladók (lásd az alábbi képernyőképet). 

 

Ha a Heimdal Privileged Access Management modulnál nem engedélyezett az Engedélyezési lehetőség (Licensing Option), akkor a Next-gen Antivirus úgy figyelmeztet, hogy szürkén jelenik meg. Tehát az alapértelmezett érték nincs bejelölve. 

A gyakorlat az minden Heimdal Privileged Access Management kezelési kérelemről, amelyet egy adott ügyfél alatt tettek meg, hogy a fiókkezelő e-mailben értesítést kap néhány részlettel a kéréssel kapcsolatban, ha be van jelölve ez az opció. 

A levelezés belső e-mail rendszeren keresztül történik, minden egyes kéréssel kapcsolatban külön e-mail érkezik. 

FONTOS! 

Ahhoz, hogy ez megfelelően tudjon működni, a következő lépéseket kell végrehajtani: 

  1. Endpoint settings -> Group policy -> Heimdal Privileges & App Control fülnél engedélyezni kell a "Jóváhagyás műszerfalon keresztül" (Approval via dashboard) opciót (lásd az alábbi képernyőképet). A szükséges hozzáférés típusától függően az első vagy a második lehetőség ellenőrizhető. 

 

 

 

  1. ACCOUNT-> LOGIN E-mail: tartalmaznia kell azt az e-mail címet, amelyre az ügyfél szeretné az értesítést kapni. 

  1. ACCOUNT -> CLIENT: belső fióknak kell lennie, és nem viszonteladói fióknak. Ezt a funkciót azért vezették be, hogy elkerüljék a viszonteladók postafiókjainak SPAM-elését, hogy több száz figyelmeztetést kapjanak egy időben az ügyfelektől. 

  1. ACCOUNT -> Roles: minden négyzetet üresen kell hagyni (a lentebb látható módon). 

 

 

További kérdés esetén keressen minket a [email protected] email címen!

 

 

 

E-mail Security ajánlott beállítások